افت تحصیلی

4047 بازدید

افت تحصیلی

انسان در درون خانواده متولد می‌شود، رشد می یابد و بسیاری از امور و مفاهیم را از خانواده می گیرد و همواره با آن سر و كار دارد، بنابراین مهمترین تجربیات انسانی كه اساسی ترین عوامل شكل دهندة شخصیت محسوب می‌شود در درون خانواده شكل می گیرد. خانواده نخستین مدرسه و مهد اصلی تربیت است، كارگاه اصلی الگوسازی است، زمینه ساز تحول و تكامل است. ما هیچ بنیادی را نمی شناسیم كه جنبة سرنوشت سازی و تربیت از خانواده مؤثرتر باشد. كودك درسهای اصلی و اساسی خود را از خانواده می گیرد هر سازندگی یا اشتباهی كه در آن واقع گردد مستقیماً در كودك اثر می گذارد.

خانواده عامل انتقال فرهنگ، تمدن، ادب و سنن است و اهمیت آن همیشگی است و برای دوام و بقای جامعه و تمدن و فرهنگ راهی جز آن وجود ندارد. از لحاظ واحد می یابیم كه خانواده كوچك است ولی از لحاظ اهمیت بسیار مهم و بزرگ است. زیرا هستة اصلی و زیرساز جامعه های بشری است.

خانواده در كودكان دارای دو گونه تأثیر است: وراثتی و محیطی

در بعد وراثت باید گفت كودكان وارث بسیاری از صفات و ویژگیهایی از والدین خویشند، ازجمله: ساخت و اسكلت بندی بدن، مسائل مربوط به جنبه های هوشی و استعدادی، بیماریهای جسمی و روانی، مخصوصاً آنها كه مزمن بوده اند، جنبه های مربوط به فیزیولوژی و وظایف اعضا و قد و رنگ و طول عمر و حتی طاسی سر، ویژگیهای مربوط به خون و ارهاش آن.

در جنبة محیط باید گفت طفل تحت تأثیر محیط داخل رحم و محیط بیرون است. سلامت یا عفونت های رحمی به كودك سرایت كرده و اثرات كشنده ای می تواند داشته باشد. محیط خارج رحمی برای او امری حتمی و اجتناب ناپذیر و حتی غیرقابل انتخاب و نوع تربیت آن تحمیلی و اجباری است. طبیعی است كه كودك در چنین محیطی شكل گیرد و نتواند از جبر محیط لااقل در دوران كودكی رهایی یابد.

افراد یك خانواده، ساخته و پرداخته عوامل محیطی وراثتی هستند و به همین دلیل شخصیت شان شدیداً تحت تأثیر این عوامل است تا حدی كه می توان گفت كودك آئینه‌ای تمام نما از معجون و تركیب شخصیت والدین است. شرایط عادی و یا بحرانهای خانوادگی در او شدیداً اثر گذارده و رشد آنان را تحت نفوذ قرار خواهد داد. (قائمی، 1374)

 

56 صفحه فونت 14 فایل ورد منابع فارسی دارد  

قیمت:4500تومان

  

پس از پرداخت (از قسمت تبلیغات روش پرداخت را ببینید) میتوانید دانلود کنید

اگر مطلب مورد نظر خود را در این سایت پیدا نکردید میتوانید از قسمت سفارش پروژه جدید یا تماس با ما کار تحقیقی خود را به ما سفارش دهید

 

 


 


افزایش سلامتی جسمانی و روانی دانش آموزان

629 بازدید

افزایش سلامتی جسمانی و روانی دانش آموزان

یكی از برنامه های راهنمایی و مشاوره در مدرسه، هدایت تحصیلی است. هدایت تحصیلی یك جریان منظم است، كه هدف خاصی را دنبال می كند و ابتدا و انتهای مشخصی ندارد. از طریق هدایت تحصیلی به فرد كمك می شود تا خود را بشناسد، با خصوصیات رشته های مختلف و نیازهای جامعه آشنا گردد، رشته مناسبی را انتخاب كند و بطور موفقیت آمیزی در آن رشته تحصیل كند. هدایت تحصیلی از دوره ابتدایی می تواند پی ریزی گردد، در دوره راهنمایی و دبیرستان استعدادهای دانش آموز كشف و رشته های مختلف تحصیلی شناخته شود تا در نهایت دانش آموز، رشته متناسب با علاقه و استعداد خود را انتخاب كند. راهنمایی شغلی هم هر چند از دوره ابتدایی پی ریزی می گردد، اما رسماً در پی هدایت تحصیلی ادامه پیدا می كند.

 

19 صفحه فونت 14 فایل ورد منابع فارسی دارد   قیمت:1500تومان

  

پس از پرداخت (از قسمت تبلیغات روش پرداخت را ببینید) میتوانید دانلود کنید

اگر مطلب مورد نظر خود را در این سایت پیدا نکردید میتوانید از قسمت سفارش پروژه جدید یا تماس با ما کار تحقیقی خود را به ما سفارش دهید

 

 



افسردگی

5210 بازدید

افسردگی

براساس تحقيقات انجام شده فرد افسرده خودرا بازمانده بي كفايتي مي بيند كه بايد حكم تقدير ناكامي محروميت وذلت وشكست را بپذيرد در اين نتيجه كه تفاوت آشكاري ميان ارزيابي شخص انتظارات واميال انسان افسرده وموقيتهاي واقعي اش كه گاه حيرت انگيز هم هست وجود دارد معلوم شد كه افسردگي حاصل اختلال فكري است فرد افسرده درباره خود ومحيط و آينده اش برداشتي منفي وشخص دارد . ذهنيت بدبيني بر روحيه انگيزه ورابطه اش با ديگران اثر گذاشته اسباب افسردگي وتك در خاطر او را فراهم مي كند با توجه به انبوه اطلاعات پژوهشي وبا ليني كه مردم مي توانند با استفاده از چند روش به نسبت ساده برنوسانات روحي وخفت طلبي خود غالب شوند انسان افسرده ونگران باطرز تلقي وغير منطقي با مسايل برخورد مي كند و به ذلت مي رسد .

 

18 صفحه فونت 14 فایل ورد منابع فارسی دارد  

قیمت:1000تومان

  

پس از پرداخت (از قسمت تبلیغات روش پرداخت را ببینید) میتوانید دانلود کنید

اگر مطلب مورد نظر خود را در این سایت پیدا نکردید میتوانید از قسمت سفارش پروژه جدید یا تماس با ما کار تحقیقی خود را به ما سفارش دهید

 

 


 


افسردگی

4841 بازدید

افسردگی

همانطور كه می دانیم افسردگی و مانیا یكی از اختلالت خلقی شایع می باشند كه بیشتر اختلالات عاطفی نامیده می شوند . اختلالات خلقی گروهی از بیماریهای روانپزشكی می باشند كه به شكل خلق پایین و تصورات ذهنی ناهنجار بروز می نمایند .

نمای بالینی افسردگی می تواند بصورت خلق افسرده ، احساس ناامیدی ، احساس غم ، بی ارزشی ، آشفتگی خواب و اشتها و یا فقدان انرژی و میل جنسی بروز كند . این اختلالات می توانند منجر به مشكلاتی در عملكرد شغلی ـ تحصیلی ـ اجتماعی و روابط بین فردی گردند . بدین منظور و جهت شناخت بیشتر وضعیت و شیوع افسردگی تحقیقی را بر روی دانشجویان پسر بومی و غیر بومی دانشگاه تربیت معلم تهران واحد حصارك كرج انجام دادیم . مطالعه با استفاده از تست بك (BDI) بر روی 280 نفر از دانشجویان پسر انجام گردیده است .

روش تحقیقی كه از آن استفاده شد ، روش تحقیق یا علّی ـ مقایسه ای با روش آماری مقایسة بین میانگین دردو گروه مستقل و بااستفاده از فرمول t   بوده است . روش نمونه گیری نیز بطور تصادفی ساده و با مراجعه به جدول اعداد تصادفی و به تعداد 140 نفر از هر گروه بوده است . روش جمع آوری اطلاعات نیز با بهره گیری از تست افسردگی بك صورت گرفته است . با قرار دادن نمرات خام درفرمولt    وبا سطح اطمینان 90% و در سطح  به علت كوچك تر بودن عدد بدست آمده از عدد جدول فرض تحقیق معنی دار نیامد و می توان گفت كه « تفاوت معنی داری بین میانگین شیوع افسردگی در دو گروه دانشجویان بومی و غیر بومی وجود ندارد .»

 

77 صفحه فونت 14 فایل ورد منابع فارسی دارد 

قیمت:5000تومان

  

پس از پرداخت (از قسمت تبلیغات روش پرداخت را ببینید) میتوانید دانلود کنید

اگر مطلب مورد نظر خود را در این سایت پیدا نکردید میتوانید از قسمت سفارش پروژه جدید یا تماس با ما کار تحقیقی خود را به ما سفارش دهید

 

 


 

 


افسردگی

4743 بازدید

افسردگی

موضوع سلامتی از بدو پیدایش بشر در قرون و اعصار متمادی مطرح بوده است اما هرگاه ازآن سخن به میان آمده عموماً بعد جسمی آن مد نظر قرار گرفته و کمتر به سایر ابعاد سلامتی بخصوص بعد روانی آن توجه شده است. سازمان جهانی بهداشت، ضمن توجه دادن مسئولین کشورها در راستای تامین سلامت جسمی، روانی، اجتماعی افراد جامعه همواره بر این نکته تاکید دارد که هر یک از این سه بعد بر دیگری برتری ندارد طبق گزارشات این سازمان، جهان در طول دو دهه آینده شاهد تغییرات عمده ای در زمینه اییدمیولوژی بیماری ها ونیازهای بهداشتی افراد است. به گونه ای که بسیاری غیر واگیردار هم چون بیماری های روانی به سرعت جای گزین بیمارهای عفونی و واگیر دار گردیده و در صد عوامل ایجاد کننده ناتوانی و مرگ های ز ودرس قرار می گیرند. طبق برآوردهای این سازمان، این در حالی است که در برنامه ریزی های توسعه اجتماعی واقتصادی پایین ترین اولویت به آن ها داده می شود.( نور بالا،1380)

موضوع بهداشت وسلامتی و روانی از زمانی که بشر وجود داشته و خصوصاً از زمانی که اجتماع را شرح کرده، مطرح بوده است . زیرا انسان همواره سلامتی خویش را دوست می داشته ، تمهیدات فراوانی را در پیش گیری از ابتلا به انواع بیماری ها و گرفتاری های روانی که آرامش را به هم می زد، فراهم می ساخته ، و جهت مقابله با فشارهای روانی که آرامش را به هم می زد، فراهم می ساخته،و جهت مقابله بافشارهای روانی هم می کرده است . ( فقیمی، 1384)

 

72 صفحه فونت 14 فایل ورد  منابع فارسی دارد

قیمت:5000 تومان

  

پس از پرداخت (از قسمت تبلیغات روش پرداخت را ببینید) میتوانید دانلود کنید

اگر مطلب مورد نظر خود را در این سایت پیدا نکردید میتوانید از قسمت سفارش پروژه جدید یا تماس با ما کار تحقیقی خود را به ما سفارش دهید

 

 


 

 


فراواني افسردگي در بيماران مبتلا به ديس پپسي

1599 بازدید

فراوانی افسردگی در بیماران مبتلا به دیس پپسی

دیس پپسی عنوانی برای نامگذاری مجموعه ای از علایم و نشانه های غیراختصاصی گوارشی است علایمی كه اغلب، موجبات ناراحتی طولانی بیماران را فراهم می آورند. دیس پپسی یك سندروم است، به این معنی كه دربرگیرنده تعدادی از علایم و نشانه های گوارشی است، بدون اینكه بر تشخیص خاصی دلالت كند. یافتن مكانیسمی كه توجیه كننده بروز علایم دیس پپسی باشد نیاز به بررسی بیمار و اغلب انجام آزمونهای پاراكلینیكی دارد.

مواردی وجود دارند كه در آنها هیچ كدام از مطالعات بالینی و پاراكیلینیكی، منجر به كشف یك مكانیسم شناخته شده كه پیدایش علایم را توجیه نماید نمی شوند. در این موارد از اصطلاح دیس پپسی عملكردی functional dyspepsia استفاده می شود.

اساساً اختلالات عملكردی (Functional) در برابر بیماریهای ارگانیك (Organic) قرار می گیرند. به طور كلی دیس پپسی به دو نوع عمده 1) با زخم 2) بدون زخم تقسیم می شود.

نوع بدون زخم آن بیمارانی هستند كه دارای سمپتوم های دیس پپسی هستند. بدون آنكه شواهدی از بیماریهای عضوی توجیه گر آن یافت شود (20/19) شایعترین بیماریهای عضوی كه منجر به دیس پپسی می گردند زخمهای پپتیك معده و اثنی عشر، رفلاكس معدی، مروی، سرطان معده، گاستروپازی، سنگ صفراوی می باشند (21)

دیس پپسی از شایعترین شكایات بیماران مراجعه كننده در درمانگاههای گوارش بوده و میزان بالایی از مشاوره های مربوط به این بیماری است (21) این بیماری دامن‌گیر متجاوز از یك چهارم جمعیت عمومی جهان است و یكی از علل شایع مشورتهای پزشكی می باشد و دربرگیرندة 5 درصد ویزیت بیماران در مطب ها و 70-40 درصد شكایات گوارشی آنان در درمانگاههای عمومی است (22) از آنجا كه هزینه بررسی و درمان بیماران مبتلا به دیس پپسی قابل توجه است و در مطالعات انجام شده هزینه متوسط بالغ بر یك میلیون دلار بدون محاسبات هزینه آندوسكوپی بر جامعه تحمیل می شود (22) از طرف دیگر این علایم كارایی بیماران را كاهش قابل ملاحظه‌ای می دهد، نیاز توجه به آن و یافتن راه حل مناسب براساس اتیولوژیهای ایجادكننده بر همگان مشهود است.

در بسیاری از بیماریهای عملكردی تأثیر اختلالات روانی همزمان، اثبات شده یا قویاً مورد شك قرار گرفته است. از طرفی با پیشرفت های قرن حاضر و افزایش استرسهای اجتماعی و قرار گرفتن اختلالات خلقی و به طور مشخصی افسردگی در رأس هرم كاهش امید به زندگی life expectaicy با در نظر گرفتن این واقعیت كه بسیاری از اختلالات روانی خود را به صورت جسمی نشان می دهند لزوم دانستن نقش این اختلالات در بروز دیس پپسی مشخص بوده می توان بار اقتصادی زیادی از دوش جامعه بردارد.

با كشف مدیاتورهای شیمیایی گوناگون در بافتها و ارگانهای مختلف بدن و مشخص شدن نقش آنها در واكنش های زیستی، پنجره ای جدید برای نگریستن به رخدادهای مختلف سوماتیك، از ورای دنیای عظیم و متنوع روانپزشكی گشوده شده است. در واقع با نگاه به مدیاتورهای مشترك بین دستگاه عصبی و سایر ارگانها و تغییرات شناخته شده سطوح این مدیاتورها در جریان بیماریهای روانی، می توان مكانیسمهایی را برای بیان چگونگی پیدایش بیماریهای روان تنی (Psychimetic) یا عملكردی (Functional) تصور كرد. به این ترتیب، تعریف بیماریهای عملكردی به عنوان اختلالات بدون عامل اتیولوژیك چندان صحیح نخواهد بود. بلكه باید مكانیسم‌های درونزای را درنظر داشت كه مستقیماً، یا با واسطه به تأثیر فعالیتهای روانی بر اندامها و ارگانهای مختلف بدن اعمال اثر می نمایند.

 

 

53 صفحه فونت 14 فایل ورد   منابع فارسی و لانین دارد

قیمت:4500تومان

  

پس از پرداخت (از قسمت تبلیغات روش پرداخت را ببینید) میتوانید دانلود کنید

اگر مطلب مورد نظر خود را در این سایت پیدا نکردید میتوانید از قسمت سفارش پروژه جدید یا تماس با ما کار تحقیقی خود را به ما سفارش دهید

 

 

 


 

 


افسردگی

4994 بازدید

افسردگی

          افسردگی اختلالی است که بر تفکر، خلق، احساسات، رفتار و سلامت جسمی شما تأثير می گذارد.

          پيش از اين عقيده بر اين بود که « تمام آن در سر شماست » و اگر واقعاً تلاش کنيد می توانيد خود را از آن رها کنيد. امروزه پزشکان می دانند که افسردگی نوعی ضعف نيست و شما به تنهايی نمی توانيد آن را درمان کنيد. افسردگی يک اختلال پزشکی با زمينه شيميايی يا زيست شناسی است .گاهی اوقات يک زندگی پر استرس محرکی برای افسردگی می شود. در ساير موارد به نظر می رسد که افسردگی بدون يک علت تعيين شده مشخص و بطور خود بخودی روی می دهد.

          افسردگی، بدون توجه به علت آن چيزی بيش از یک حالت محزون و یا یک خمودگی درآماتیک است .

          افسردگی می تواند تنها يک بار در زندگی فرد اتفاق بيفتد . به هر حال اغلب به صورت حملات تکراری در طول زندگی با دوره های بدون افسردگی در بين آنها اتفاق می افتد يا می تواند وضعيتی مزمن باشد که نيازمند يک درمان پيوسته در طی زندگی باشد.اين اختلال بيش از 18 ميليون آمريکايی را در تمام سنين و نژادها مبتلا کرده است.

 

20 صفحه فونت 14 فایل ورد  

قیمت:1000تومان

  

پس از پرداخت (از قسمت تبلیغات روش پرداخت را ببینید) میتوانید دانلود کنید

اگر مطلب مورد نظر خود را در این سایت پیدا نکردید میتوانید از قسمت سفارش پروژه جدید یا تماس با ما کار تحقیقی خود را به ما سفارش دهید

 

 

 


 

 


آموزش معماري

4707 بازدید

آموزش معماری

-        آموزش معماری یكی از مهم ترین مباحث در زمینه معماری امروز در ایران به شمار می آید. زیرا در دوره ای هستیم كه مسائل و امكانات بسیار متنوعی در زمینه معماری مطرح شده است كه در بسیاری از عرصه ها در عمل آن ها مواجه هستیم بدون آن كه اهداف و برنامه های آگاهانه و اندیشه شده ای درباره آن ها داشته باشیم.

اینكه معمار امروزی از كجا شروع می كند؟ چگونه وارد رشته معماری می شود و در چه محیطی پرورش می یابد؟ چه مسیری را طی می كند و نقش آموزش در این میان به چه میزان است؟ آیا محتوای دروس معماری، شیوه تدریس آنها كه با خلق و خو و خصوصیات خاص رشته معماری متناسب است؟ و سئوالات دیگری كه در این زمینه به ذهن متبادر می شود. مسائلی است كه قرار است به بحث در مورد آن بپردازیم؟

 

اگر به تاریخ معاصر آموزش دانشگاهی ایران رجوع كنیم، از سال 1357به بعد پس از انقلاب اسلامی كه تحولات سریع و همه جانبه و فراگیر سرتاسر جامعه را پوشاند می بینیم كه معماری هم از این موضوع جدا نبوده است،شمار مدارس مراكز فنی حرفه ای و دانشكده های معماری، در دهه های اخیر افزایش چشمگیر و ناباورانه ای داشته است و در هر كدام از آنها صدها دانش جو و دانش آموز دوره آموزشی را طی می كنند، در حالی كه شاید بدون اغراق بتوان اظهار داشت كه در بسیاری آنها باعث و بررسی كافی درباره اهداف و روش های آموزشی صورت نگرفته و فعالیت های آموزشی به طور كوتاه مدت به پیش رانده می شوند، بدون آنكه درباره نتایج و پی آمدهای آن بررسی و اندیشه كافی صورت گرفته باشد.

مدارس، هنرستان و دانشكده های قدیمی تر نیز همچنان به راه خود ادامه می دهند، بدون آن كه ثمره و بازده روش های آموزشی خود را در مسیری كه طی كرده اند، به طور اساسی مورد ارزیابی قرار دهند.

به دلیل اهمیت و حساسیت آموزش معماری نسبت به برخی از دیگر تخصص ها در این رشته نمی توان به سادگی مانند رشته های علوم طبیعی یا رشته های فنی و مهندسی نسبت به انتقال دانش و تجربیات حرفه ای اقدام كرد، زیرا از یك سر اهداف مسئولان و برنامه ریزی های هر واحد آموزشی و از سوی دیگر آگاهی  كارایی رشته آموزشی نسب به اهداف علمی و آموزشی بسیار اهمیت دارد.

 

 

174 صفحه فونت 14 فایل ورد    قیمت:7000تومان

  

پس از پرداخت آنلاین میتوانید فایل کامل این پروژه را دانلود کنید

 اگر مطلب مورد نظر خود را در این سایت پیدا نکردید میتوانید از قسمت سفارش پروژه جدید کار تحقیقی خود را به ما سفارش دهید

 

 



 

 


آموزش و پرورش

3633 بازدید

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش زیر بنای توسعه اجتماعی ، سیاسی و فرهنگی هر جامعه است بررسی عوامل مؤثر بر پیش رفت و ترقی جوامع پیش رفته نشان می دهد كه همه این كشورها از آموزش و پرورش توانمند و كارآمد برخوردار بوده اند . به تعبیر دیگر آموزش و پرورش را می توان یكی از نهادهای تعیین كننده بنیادهای فرهنگی و اخلاقی یك جامعه دانست . این نهاد از یك سو با كودكان ، نوجوانان و جوانان خلاق , مبتكر و مستعد و از طرف دیگر با طیف گسترده ای از مردم به عنوان خانواده ها یا اولیای دانش آموزان در ارتباط است و تعلیمات و آموزش های خود را چه مثبت و چه منفی به پیكره جامعه ترزیق می كند . بنابراین توجه بیش تر به تعلیم و تربیت , مهمترین عامل پیش رفت فرهنگی , اجتماعی , اقتصادی و سیاسی جامعه است كه از آن متوجه جامعه و خانواده خواهد شد . یكی از آفت های بزرگ آموزش و پرورش و خانواده ها كه همه ساله به میزان زیادی امكانات , منابع و استعدادهای بالقوه انسانی و اقتصادی را تلف می كند , پدیده افت تحصیلی است .

 

76 صفحه فونت 14 فایل ورد قیمت:4000تومان

  

پس از پرداخت (از قسمت تبلیغات روش پرداخت را ببینید) میتوانید دانلود کنید

اگر مطلب مورد نظر خود را در این سایت پیدا نکردید میتوانید از قسمت سفارش پروژه جدید یا تماس با ما کار تحقیقی خود را به ما سفارش دهید

 

 



 


آموزش و پرورش ایران

756 بازدید

آموزش و پرورش ایران

در کشور ما ایران، فراگیرترین نهادی که به امر آموزش و تربیت نیروی انسانی می‌پردازد، وزارت آموزش و پرورش است که نزدیک به یک‌چهارم جمعیت ایران را تحت پوشش خود قرار داده است.هفته گذشته سال تحصیلی 85- 86، برای حدود 15 میلیون دانش‌آموز مقاطع مختلف، 6 میلیون نفر در مقطع ابتدایی، 4 میلیون و 300هزار نفر در مقطع راهنمایی تحصیلی و 4 میلیون و 600 هزار نفر در مقطع متوسطه و پیش‌دانشگاهی،  در کنار1میلیون و , هزار 180معلم آغاز شد. که بر اساس اعلام خبرگزاری ایلنا در 48 هزار مدرسه و 455 هزار كلاس درسی به امر تحصیل اشتغال دارند.

 از میان 15 میلیون دانش‌آموزکشور، یك میلیون و 200هزار نفر اختصاص به نوآموزانی دارد كه نخستین سال تحصیلی خود را امسال آغاز کردند.ر قرن 21 ، در نظام ولایت فقیه، یک چهارم از جوانترین مقطع سنی جمعیت ایران ، در شرایطی به امر تحصیل مشغول است که تصور آن نیز برای انسان مشکل و موجبات حیرت است.
مشکلات کیفی  آموزش در ایران ، در کنار کمبودهایی کمی،  از قبیل وجود  32هزار مدرسه تخریبی و خطرآفرین و26هزار و 610 مدرسه غیرمقاوم و هزینه های آموزشی و شهریه های سر سام آور و نیز  وجود نابسامانیهای از قبیل اعتیاد، مواد دخانی ، مسائل جنسی ، خشونت  ، فقر و سوء تغذیه و ...از جمله آسیبهایی است که جوانترین قشر جامعه ما  در معرض آن قرار دارند.نگارنده در طی 3 مقاله ، 2 بخش  را به کمبودهای کمی آموزش و پرورش کشور اختصاص و در بخش سوم  به بررسی مشکلات کیفی آموزش در ایران  در پرتو کمبودهای کمی آن  میپردازم.
بودجه آموزش و پرورش ایران
در بخش آموزش و پرورش که در هر كشورى كلید توسعه پایدار و مبناى رشد و پیشرفت جامعه است،  ملاحظه مى شود كه در ایران همواره به دلیل كثرت نیروى انسانى و گستره وسیع دامنه عملیات آن ، بودجه آموزش و پرورش با کسری مواجه است .  در سال ۸۴ آخرین سال حکومت خاتمی این وزارت خانه با كسرى شدید ۳۳۰۰ میلیارد تومانى مواجه بود و بودجه سال 85 با وجود افزایش تعداد دانش آموزان و بالتبع افزایش نیازها تنها 1700 میلیارد تومان از کسری 3300 تومان را تامین کرده است. بنابراین هنوز وزارت آموزش و پرورش با کسری بودجه روبرو است. شایان توجه است درحالی که بودجه وزارت آموزش و پرورش در امسال  تنها 15 درصد افزایش داشته است ،  بودجه برخی نهادهای مذهبی تا 200 درصد افزایش یافته است!

 

63 صفحه فونت 14 فایل ورد   قیمت:4000تومان

  

پس از پرداخت آنلاین میتوانید فایل کامل این پروژه را دانلود کنید

 اگر مطلب مورد نظر خود را در این سایت پیدا نکردید میتوانید از قسمت سفارش پروژه جدید کار تحقیقی خود را به ما سفارش دهید

د